• نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در بلوار ابوذر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در بلوار ابوذر

پیروزی بلوار ائمه اطهار

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۷-۱۲
وضعیت : استفاده شده
گارانتي : بله

توضیحات

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در بلوار ابوذر

تعمیر ماشین لباسشویی در محل بلوار ابوذر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در بلوار ابوذر , ماشین لباسشویی، یکی از مهمترین لوازم خانگی برای هر خانواده است. لباسشویی ازهر برندی که باشد و هر قدر هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد امکان دارد باز هم روزی خراب شود. ماشین لباسشویی شما از هر برندی که باشد چه ایرانی و چه خارجی، تعمیرگاه سام تک ایران به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در محل آماده است تا هرزمانی و به هر علتی دستگاه شما دچار خرابی شد، متخصصین خود را برای عیب یابی و تعمیرماشین لباسشویی به محل شما اعزام نماید.

 

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سام تک ایران،یکی از بزرگترین نمایندگی ها می باشد. و همه تعمیرکاران آن دارای تخصص و دانش به روز در مورد تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی می باشد.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامتک ایران، اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه ای داشته باشد از قطعات فابریک استفاده می کند. کلیه خدمات ما دارای ضمانت نامه رسمی و به مدت 6ماه می باشد.

 

washing machine baner

تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز به تخصص دارد و استفاده از تعمیرگاههای غیرمجاز و افراد غیرمتخصص ضرر مالی و جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد می کند!

 

ارور و خرابی های رایج در تعمیر ماشین لباسشویی

تصور کنید روزی برای شستن لباسهای کثیفاقدام می کنید اما ناگهان منوجه می شوید که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده استو اصلا کار نمی کند، در این زمان احتمالا عصبی شده اید پس پیدا کردن مشکل یا اروردقیق آن، کار بسیار سختی خواهد بود. مخصوصا برای شما که دانشی برای تعمیر آن ندارید،در این موقع چه راه حلی به ذهن شما می رسد؟

 

شاید لباسشویی شما از آن دسته ازلباسشویی های ساده بوده طوری که حتی خودتان قادر به تعمیر آن باشید اما باز هم پیشنهادمی کنیم برای رفع عیب یابی و حتی سرویس شدن دستگاه، آن را به یک متخصص تعمیرلباسشویی بسپارید.

 

اگر در مورد تعمیرات لباسشویی علمینداریدآن را دستکاری نکنید چ.ن نه تنها درست نمی شود حتی امکان دارد خسارت زیادی نیزبه بار آورد.

 

در صورتیکه مشکلی برای ماشین لباسشوییشما پیش آمد و قادر به حل آن نبودید، توصیه ما به شما برای تعمیر ماشین لباسشوییتماس با تعمیرگاه مجاز سام تک ایران است و حتی پیشنهاد می کنیم برای بهره مندی از10% تخفیف درخواست آنلاین خود را در فرم تماس ثبت نمایید.

 

برخی مشکلات رایج در لباسشویی

♦ مشکل آبگیری در ماشین لباسشویی

♦ خاموش شدن ماشین لباسشویی

♦ سر و  صدای زیاد ماشین لباسشویی

♦ لرزش و تکان خوردن زیاد ماشین لباسشویی

 

آیا سام تک ایران قطعات لباسشویی تعمیرمی کند؟

اولویت تعمیرکاران ما تعمیر قطعات ماشینلباسشویی شماست تا در هزینه ها صرفه جویی شود. اگر متخصصین ما پس از عیب یابیدستگاه تشخیص دهند که باید قطعه ای تعویض شود، تهیه قطعات فابریک از مراکز مجازتوسط تعمیرکار مربوطه و زیر نظر ما انجام گرفته و طبق استانداردهای موجود رویدستگاه شما نصب خواهد شد.

 

برخی از قطعاتی که توسط متخصصین سام تکایران تعمیر و در صورت نیاز تعویض می شود:

 برد الکترونیک

شناور و سوئیچ شناور

پمپ تخلیه

قفل و سوئیچ قفل

سوئیچ فشار

مپرها

تایمر

لاستیک دور درب

تسمه ها

محفظه جاپودری و…

 نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در بلوار ابوذر

تعمیرات ماشین لباسشویی سام تک ایران شامل چه برندهایی می باشد؟

ماشین لباسشویی شما دارای هر برند، مدل و ظرفیتی که باشد می توانید با ما تماس بگیرید آخه ما همه برندهای ایرانی و خارجیرا تعمیر می کنیم. برخی از برندهایی که بیشترین سفارشات تعمیر و تعویض را دارندعبارتند از: سامسونگ، ال جی، بوش، ایندیزیت، دوو، آبسال، اسنوا و….

 

اطلاعات تماس :

پیروزی بلوار ائمه اطهار

021-33177729 الی 30

09196205899

آقای موسوی

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

پیروزی بلوار ائمه اطهار
نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا