• چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی کاغذی

تهران، بزرگراه فتح، زیر پل شیرپاستوریزه،ابتدای 45متری زرند،نبش کوچه تلفنخانه،پلاک 166

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۱۲-۱۶
وضعیت : بدون استفاده
گارانتي : شامل نمیشود

توضیحات

چاپ ساک دستی کاغذی (گلاسه و کرافت) در اندازه های مختلف

چاپ ساک دستی کاغذی که با نام های ساک خرید یا شاپینگ بگ (Shopping Bag) و ساک تبلیغاتی (Promotional Bag) هم شناخته میشود، از روش های بسته بندی و فروش محصولات است. چاپ ساک دستی افست با طراحی اختصاصی با امکان چاپ لوگو و شعارهای تبلیغاتی، راهی مناسب برای نمایش اعتبار برند شما نزد مشتریان است. چاپ انواع ساک تبلیغاتی با کاغذ کرافت، کاغذ گلاسه و مقوا ایندربرد با ضخامت های 180 تا 300 گرم به همراه انواع بند روبان، پیپی و پانچ با بهترین قیمت و کیفیت توسط ما انجام میشود. همچنین برای سفارش ساک دستی یک رو و 2 رو چاپ میتوانید با شماره 02186070342 تماس بگیرید.

تولید انواع ساک دستی کاغذی و تبلیغاتی

یکی از خدمات مجموعه لمون پک، چاپ ساک دستی تبلیغاتی است. بگ کاغذی از جمله گزینه های قدیمی و پرکاربرد برای حمل محصولات و تبلیغات است. ساک دستی انواع مختلفی دارد که اصلی ترین آنها ساک پارچه ای، ساک سوزنی، ساک کتان، ساک برزنتی، ساک نایلونی و ساک کاغذی است. مجموعه لمون پک در حال حاضر به طور تخصصی در زمینه تولید ساک دستی تبلیغاتی فعالیت میکند.

با توجه به کالای مورد نظر میتونید ابعاد ساک دستی خود را انتخاب کنید. در جدول زیر سایز های استاندارد ساک دستی را که توسط مجموعه لمون پک تولید مشوند را مشاهده میکنید:

عطف ارتفاع x طول
عطف 14 36cm x 26cm
عطف 14 42xm x 32cm
عطف ۱۰ 24cm x 26cm
عطف ۱۰ 38cm x 38cm
عطف ۱۰ 55cm x 37cm
عطف ۱۰ 26cm x 36cm
عطف ۱۰ 23cm x 23cm

چاپ ساک تبلیغاتی

ساک های تبلیغاتی (Promotional bag) به شما کمک می کنند تا محصول خود را بسته بندی کرده و نام تجاری خود را روی آنها چاپ کنید. این ساک ها بسته به نوع کاغذی که از آن ساخته شده اند می توانند تا 4 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. استفاده از شاپینگ بگ تبلیغاتی یک روش لوکس برای ارائه کالا محصولات به مشتری است. تولید ساک تبلیغاتی با کاغذ گلاسه، مقوای ایندربرد و کاغذ کرافت توسط دستگاه های پیشرفته با بالاترین کیفیت توسط لمون پک به هموطنان ارائه میشود.

ساک های تبلیغاتی به طور گسترده ای برای لباس ، کفش ، ساعت ، عطر و غیره استفاده می شود. همچنین بسیاری از کسب و کارها از ساک های کاغذی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. خرده فروشی های محلی و خواربارفروشان نیز ساک های کاغذی را ترجیح می دهند.

سفارش چاپ ساک دستی

برای خرید و سفارش چاپ ساک دستی میتواندی به سایت lemonpack.ir مراجعه کنید.
شماره تماس ثبت سفارش :  09126857573

ایمیل : info@lemonpack.ir

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

تهران، بزرگراه فتح، زیر پل شیرپاستوریزه،ابتدای 45متری زرند،نبش کوچه تلفنخانه،پلاک 166
نظر بنویسید
تصویر نمایه
لمون پک
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا