• طراحی و ساخت داک لولر
  • طراحی و ساخت داک لولر

طراحی و ساخت داک لولر

تهران ، آزادگان غرب به شرق، رجایی جنوب، بلوار ۱۳ آبان، بازار آهن مکان، فاز 6 مرکزی پلاک 1593 و 1594

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۱-۱۱-۱۶
گارانتي : بله

توضیحات

طراحی و ساخت داک لولر

Eledock ، تولید کننده درب های اتوماتیک صنعتی ، سکوی بارگیری ، درب های لوکس مسکونی , طراحی و ساخت داک لولر

آیا به دنبال یک روش کارآمد برای تراز کردن تفاوت در قد و فاصله بین کف انبار خود و یک وسیله نقلیه متصل شده هستید؟

دیگر جستجو نکنید!

فناوری بارگیری بخش مهمی از کار روزانه هر شغل است ، اما با وجود یک ایستگاه بارگیری ناکارآمد ، باید آنقدر وقت خود را صرف تنظیم ارتفاع هر تریلر کنید تا روز خود را پشت سر بگذارید. برای مدیریت فرآیند لجستیک یک کار پر حجم ، داشتن یک سیستم خاص از فن آوری بارگذاری و تخلیه بار ، به شما کمک می کند تا زحمت بارگیری را از دوش خود بردارید و همچنین به شما تمام ابزار و ساختار مورد نیاز را می دهد تا بتوانید با سهولت تخلیه و بارگیری کنید.

با استفاده از سیستم های تخلیه و بارگیری Eledock  ، شامل مجموعه داک لولر ها ، داک شلتر ها ، رمپ های متحرک و درب های فست ، همیشه راهی برای ساده کردن روند بارگیری با اولویت ایمنی وجود دارد تا بتوانید مجموعه ای از کارآمدترین رویه ها را به خدمت بگیرید و باعث افزایش بهره وری در مجموعه مطبوع خود شوید.

کنترل کننده های ارتفاع Eledock کارآمدترین راه حل برای تسهیل تخلیه و بارگیری هستند و می توانند با نیازهای خاص شما تولید شوند . سیستم های بارگیری Eledock بیش از ۲۰ سال است که در خدمت بخش صنعت و خدمات کشور هستند ، این تجربه به ما امکان می دهد که محصولات خود را با سطح قابل اعتماد ، مدولار و بادوام طراحی کنیم. ما با ارائه خدمات با کیفیت برای هر دستگاه کنترل کننده حوض به شما کمک می کنیم تا هزینه های عملیاتی خود را کاهش داده و محیط کار ایمن را برای کارمندان خود تضمین کنید.

تعمیر داک لولر

کنترل کننده های حوض Eledock  برای جبران دقیق اختلاف ارتفاع بین کف کامیون ها و رمپ ها ، طراحی شده اند. با استفاده از سطح بالابرها می توان بار را با یک حرکت افقی به داخل یا خارج از کامیون منتقل کرد ، که پایدارتر و در نتیجه ایمن تر است.

خرید داک لولر

داک لولر های Eledock  ، به گونه ای طراحی شده اند که سطح بالابر حوض را فوراً ایمن می کند. این یک ویژگی ایمنی مهم است که می تواند در جلوگیری از صدمه یا آسیب در صورت کامیون در حالی که بار هنوز روی سکوی شما قرار دارد ، جلوگیری کند.

Eledock  ، برای هر موقعیت و محیطی راه حلهای بارگیری را ارائه می دهد ، همیشه راهی وجود دارد که به شما کمک کند روند کار خود را برای یک کار کارآمدتر ساده کنید.

ویژگی های داک لولر Eledock 

Eledock  ، برای هر موقعیت و محیطی راه حلهای بارگیری را ارائه می دهد ، همیشه راهی وجود دارد که به شما کمک کند روند کار خود را برای یک کار کارآمدتر ساده کنید.

قیمت داک لولر

  • با دوام و ماندگاری طولانی
  • تعمیر و نگهداری کم
  • ایمنی مطلوب
  • کاربر پسند
  • صرفه جویی در مصرف انرژی

در داک لولر های Eledock  ، پایداری و کیفیت دست به دست هم می دهند. کنترل کننده های حوض باید در برابر تخلیه و بارگیری روزانه مقاومت کنند. به همین دلیل ، کلیه قطعات با استفاده از مواد باکیفیت تولید می شوند. طراحی کلیه دستگاههای کنترل کننده حوض مطابق با استاندارد های روز است و با توجه به ظرفیت بارگیری ، قابلیت توسعه دارد.

لنگرهای مسطح محکم ، شکاف های تهویه در براکت لبه و زاویه تنظیم برای اطمینان از تثبیت قابل اعتماد در بدنه سازه ، یکی از مهمترین پیش نیازها برای عمر طولانی تجهیزات است.

Eledock   ، در سراسر ایران دارای محصولات و خدمات است.

برای کسب اطلاعات در مورد فروش ، نصب و خدمات مربوط به خط کامل محصولات با ما تماس بگیرید. 

تماس با ما و دریافت مشاوره : 

تلفن : ۰۲۱۵۵۴۴۹۰۹۳

موبایل : ۰۹۱۲۳۰۸۳۵۱۱

Eledock.com

https://plink.ir/uxRJk

تهران ، آزادگان غرب به شرق، رجایی جنوب، بلوار ۱۳ آبان، بازار آهن مکان، فاز ۶ مرکزی پلاک ۱۵۹۳ و ۱۵۹۴

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

تهران ، آزادگان غرب به شرق، رجایی جنوب، بلوار ۱۳ آبان، بازار آهن مکان، فاز 6 مرکزی پلاک 1593 و 1594
نظر بنویسید
تصویر نمایه
webmaster
شخصی

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا