درباره ما
به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب یک گزارش چند رسانه ای ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانهای تصور کنند که یک گزارش بی طرف به آنها ارائه میشود، در حالی که آنچه آنها میبینند، میشنوند و میخوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبههای ذهنی یک کالا یا خدمات در ذهن آنها است .
امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده میکنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک وبسایت اضافه میشود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک وبسایت است که شامل چندین لینک به سمت وب سایت تبلیغکننده است.
در یک رپورتاژ مخاطب میتواند بهطور کامل با شما و کاری که انجام میدهید آشنا شود و حتی شاید او را متقاعد به خرید از شما کند
یکی از ویژگیهای مهم رپورتاژ آگهی این است که در میان محتواهای اصلی وبسایت هدف قرار میگیرد و همین امر باعث میشود مخاطب به چشم یک تبلیغ به آن نگاه نکند و در نهایت تعداد افراد زیادی مقاله شما را مطالعه کنند
اعتبار یکی از مهمترین فاکتورهایی است که با افزایش آن فروش شما بیشتر و بیشتر خواهد شد
پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید