برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

رپورتاژ آگهی چیست ؟

به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب یک گزارش چند رسانه ای ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرف به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک کالا یا خدمات در ذهن آن‌ها است .
امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک وبسایت اضافه می‌شود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک وبسایت است که شامل چندین لینک به سمت وب سایت تبلیغ‌کننده است.

معرفی برند

در یک رپورتاژ مخاطب می‌تواند به‌طور کامل با شما و کاری که انجام می‌دهید آشنا شود و حتی شاید او را متقاعد به خرید از شما کند

کسب بازدید بالا

یکی از ویژگی‌های مهم رپورتاژ آگهی این است که در میان محتواهای اصلی وبسایت هدف قرار می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود مخاطب به چشم یک تبلیغ به آن نگاه نکند و در نهایت تعداد افراد زیادی مقاله شما را مطالعه کنند

کسب اعتبار و برندینگ

اعتبار یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که با افزایش آن فروش شما بیشتر و بیشتر خواهد شد

۰

هزینه کمتر

۰

سئو وبسایت

۰

ماندگاری رپورتاژ

۰

حضور در جستجوهای گوگل

انتخاب پلن رپورتاژآگهی

پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید

پکیج استاندارد

۶۵,۰۰۰ تومان
  • اعتبار: ۹۰ روز
  • آگهی: نامحدود
  • آگهی های ویژه: ۲
  • آگهی در بالا: ۰
انتخاب پلان

پکیج تجاری

۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • اعتبار: ۳۶۵ روز
  • آگهی: نامحدود
  • آگهی های ویژه: ۵
  • آگهی در بالا: ۲
انتخاب پلان
۵/۵ ( ۱ نظر )
بالا