• تعمیرات یخچال فریزر در بلوار ابوذر

تعمیرات یخچال فریزر در بلوار ابوذر

پیروزی بلوار ائمه اطهار

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۶-۱۲
وضعیت : استفاده شده
گارانتي : بله

توضیحات

تعمیرات یخچال فریزر در بلوار ابوذر

تعمیرات یخچال فریزر در بلوار ابوذر  , تعمیر یخچال و فریزر در انواع برندهای ایرانی و خارجی با استفاده از خدمات توسط تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده آماده ی ارائه یخدمات در زمینه ی نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیر یخچال شما می باشد. سام تک ایران با سریعترین خدمات و استفاده از قطعات فابریک اقدام به تعمیر یخچال شما می نماید.

 

 

تعمیرات یخچال نیاز به تخصص دارد واستفاده از تعمیرگاههای غیرمجاز و افراد غیرمتخصص ضرر مالی و جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد می کند!

 

تعمیر یخچال در خیابان بلوار ابوذر

همه ی ما می دانیم که قلب خانهآشپزخانه می باشد و یخچال فریزر هم یکی از مهمترین وسایل موجود در آشپزخانه است بایدبرای خرید یخچال دقت کرد و بهترین انتخاب را داشت. اما با وجود این همه وسواس ودقت در خرید و استفاده ی درست از دستگاه باز هم ممکن است یخچال ما سر ناسازگاریگذاشته و نیاز به تعمیر داشته باشد.اینجاست که می توانید با ما تماس بگیرید حتی میتوانید درخواست تعمیر خود را آنلاین ثبت کنید و از تخفیف ده در صدی هم بهرمند شوید.

 

تعمیر فریزر در خیابان بلوار ابوذر

خرابی و نیاز به تعمیر برای خانواده هااسترس زاست از طرفی نگران هزینه های بوجود آمده هستند که این امر طبیعی است چون یخچالها جزو گرانترین وسایل خانه هستند ، همینطور با توجه به بزرگی و حجم آنها جابجاکردنشان سخت است برای همین است که ما پیشنهاد ما تعمیر در محل می باشد.

 

خرابی های رایج در تعمیرات یخچال وراهکار های تعمیر

یخچال ها دستگاههای پیچیده ای هستند وهر چه مدل یخچال ها جدیدتر و به روز تر باشد به همان نسبت از ساختار پیچیده تریبرخوردار هستند و در صورت خراب شدن حتما باید از یک متخصص کمک گرفت.در صورت بروزهر گونه مشکل متخصصین مجرب در سام تک ایران ، تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال درتهران ، آماده پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

 

 یخچال ها امکان دارد دچار مشکلات و عیبهای زیادی شوند، اما از مهمترین آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

 

♦ یخچال خیلی سرو صدا می کند.

یخچال ها در حالت عادی سر و صداییندارند و در سکوت کار می کنند، اما بعضی اوقات از یخچال ها سر و صدای عجیب و غریبیبه گوش می رسد و این نشان می دهد که در عملکرد یخچال شما مشکلی به وجود آمده است،به همین منظور نیاز به عیب یابی و در صورت لزوم تعمیر فنی ضروری است.

 

اصلی ترین دلیل سر و صدای یخچال فریزر،اختلال در عملکرد موتور فن اپراتور می باشد. در این صورت برای رفع این مشکل متخصصینموتور فن اپراتور را تعویض می کنند. صدای دیگری که امکان دارد از یخجال شنیده شودصدای شرشر آب است که این صدا مربوط به ریختن آب هنگام پروسه یخ سازی است. و یا تغییردر سرعت چرخش فن و وارد شدن یخ به داخل مخزن یخ سازی هم می تواند باعث ایجاد صداهایغیر معمول شود. برای حل همه این موارد می توانید با یک متخصص تعمیر یخچال فریزر وساید بای ساید تماس بگیرید.

 

♦ یخچال روشن نمی شود و اتومات آن ازکار افتاده

 

اگر یخچالی روشن نشده یا اتومات آن کارنکند باعث نگرانی اکثر افراد خواهد شد چرا که امکان خرابی موتد غذایی مخصوصا پروتئینها فراهم می شود.

 

این امر به علل مختلفی مربوط می شود کهساده ترین آن مشکل در اتصال به برق است، با بررسی کردن پریز و فیوز می توان به آنپی برد شاید هم مشکل در بردهای الکترونیکی دستگاه و یا رله اورلود باشد که حتما بایدتوسط متخصصین مجرب و ماهر عیب یابی و تعمیر شوند.

 

♦ یخچال برفک می زند

 حتما همه شما با این مشکل مواجه شده ایدعلاوه بر اینکه این مشکل باعث ایجاد ظاهر نامناسبی در یخچال می شود نشانه مشکل درعملکرد دستگاه است و برای خود یخچال ایجاد مشکل خواهند کرد. از آنجا که برفک زدن یخچالآن را دچار مشکل ساخته و عملکردش را به صورت چشم گیری پایین می آورد.

 

خود برفک زدن ها عوامل مختلفی دارند بهعنوان مثال وقتی دانه های برفک را اطراف فریزر مشاهده کردید علتش مربوط به عدمبسته شدن درب فریزر یا خراب بودن بست درب می باشد. همینطور علت تشکیل برفک اطراففریزر می تواند بخاطر خرابی واشر پلاستیکی دور در فریزر باشد که می توان واشرپلاستیکی را تعویض نمود.

 

باز ماندن طولانی مدت درب یخچال فریزر یاساید بای ساید می تواند باعث ایجاد برفک های زیادی در داخل دستگاه شود. همینطوراختلال در کار سنسور یخ زدایی، هیتر یخچال، تایمر یخچال و برد کنترل گر همگی میتوانند موجب تشکیل برفک شوند. که این مشکلات خیلی جدی است و حتما باید با کمکمتخصصین حل شود. حال اگر مشکل شما جزو موارد گفته شده نیست و یا نیاز به کمک وراهنمایی تیم تخصصی سام تک ایران دارید می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی و یاآنلاین در فرم تماس ثبت نمایید.

 

تعمیرات یخچال سام تک ایران شامل چه برندهایی می شود؟

سام تک ایران همه ی برندهای ایرانی وخارجی مانند سامسونگ، ال جی، بوش، جنرال الکتریک، جنرال استیل، ویرپول، دوو،اسنوا، وایت هوس، امرسان، سینجر، هیمالیا و… را نصب، سرویس و یا تعمیر نموده و برای هر برندی متخصص مخصوص همان برند را جهت ارائه خدمات به محل اعزام می نماییم.

اطلاعات تماس :

پیروزی بلوار ائمه اطهار

021-33177729 الی 30

09196205899

آقای موسوی

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

پیروزی بلوار ائمه اطهار
نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا