• درمان کبد چرب با طب سنتی در کرج

درمان کبد چرب با طب سنتی در کرج

کرج - کمالشهر

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۱-۰۵-۱۳

توضیحات

درمان کبد چرب با طب سنتی در کرج متخصصان به اهمیت تغییر سبک زندگی برای حفظسلامتی کبد همواره تاکید می کنند؛ و به دوری از بی‌تحرکی و لزوم داشتن فعالیت ورزشیبه حدی که «موجب تعریق و طپش قلب بشود» تاکید داشته اند .

«یک رژیم غذایی مناسب برای کبد باید از سبزیجاتو غلات سبوس‌دار غنی باشد. محصولاتی مانند بروکلی، اسفناج، گل کلم، پیاز، سیر، لیموو هویج بسیار مفیدند و آنقدر هم متنوع هستند که در فصول مختلف سال، سلیقه‌های غذاییگوناگون را پوشش دهند.

سم‌زدایی از کبد نیاز به منابع ویتامین Bدارد که در غلات سبوس‌دار موجود است، همچنین منابع پروتئینی به دلیل ویتامین B ۱۲مفیدند؛ آنتی اکسیدان‌ها هم اهمیت دارند پس توت‌های رنگی مفید هستند. سیب، پرتقالو زیتون هم از خوردنی‌های کمک کننده به کبد هستند.

«آب سیب و به، میوه سیب و به، رب سیب و رب به،لواشک سیب، کمپوت سیب، خورش آلو-به و تاس کباب به» مقوی کبد هستند. مویز، سبزیکاسنی، زرشک و آب هویج هم به تقویت کبد کمک می‌کنند.

چای سبز برای افرادی که کبد چرب دارند کمککننده است؛ مغز دانه‌ها به خصوص گردو و در ادویه‌ها دارچین مفیدند و البته همه این‌هادر کنار فعالیت فیزیکی مناسب به استفاده از عرقیجاتی مثل خارشتر، اسفرزه، بیدمشک وشیرخشت، بادرنجبویه و … اثر می‌بخشد

 

سلامتکده قائم کمالشهر کرج ، مجهزترین مرکز طبسنتی در کمالشهر ارائه کننده خدمات طب سنتی  درخدمت شما سروران عزیز ازهمه ایران زمین است:    

حجامت عام تخصصی  کبد و….

زالو درمانی (هیرودین تراپی)

 اصلاحستون فقرات

 برطرفکردن دردها

 مزاجشناسی

 تشخیصبیماری با اسکن دست و زبان

 ماساژدرمانی

 طب سوزنی و … درخدمت شما هستیم  ،

 

سلامتکده قائم کمالشهر کرج با ارائه بهترین خدمات طب سنتی تجربه ای بی نظیر از سلامتی و بهبود یابی در دردها مزمن که موجب رنجها و مشکلات در زندگی شما همشهریان عزیز در کرج شده است را به ارمغان آورده است .

کیمیای طب سنتی ایرانی گوهری است که قرنها دردستان حکیمان ایرانی به آزمون تجربه سفته گردیده و اکنون در شما میتوانید درسلامتکده قائم کرج از آن بهره مند شوید و حاصل قرن ها تجربه و خرد ایرانی در طبسنتی را بکار ببرید .

 

در سلامتکده قائم کرج متد های طب سنتی ایرانی به مدد سالها تجربه و تحقیق و آزمون گردآوری کرده ایم و از شما دردمند محترم دعوت میکنیم با مشاوران طب سنتی در سلامتکده ، به رایگان مشاوره کنید و برای برطرف کردنعلت خود کسب راهنمایی کنید .

ریشه های عمیق طب سنتی ایرانی نزد حکیمان بزرگو فرزانه ای چون حکیم فرید الدین عطار نیشابوری و جناب بو علی سینا پایه ریزی شدهاست و این چیزی نیست جز کیمیای تبدیل رنج و محنت به سلامتی و شادکامی

 با ماتماس بگیرید : 

۰۲۶۳۴۷۱۲۲۲۵

مشاوره رایگان طب سنتی ، صرفا در واتساپ

09020710120

۰۹۰۲۳۰۴۶۰۰۷

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

کرج - کمالشهر
نظر بنویسید
تصویر نمایه
webmaster
شخصی

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا