• مطب دکتر طب سنتی در تجریش

مطب دکتر طب سنتی در تجریش

تهران - خیابان پیروزی بعد از چهار راه پرستار - روبروی سوم نیرو هوایی - پلاک ۲۱۲ - واحد ۳

تاریخ : ۱۳۹۹-۰۲-۱۰

توضیحات

مطب طب سنتی یکتا 

کلینیک طب سنتی یکتا با بهره گیری از حکیمان حاذق طب سنتی و با بهره گیری از روش های کهن طب سنتی ایرانی و شیوه های خلاقانه آماده التیام درد های بیماران محترم است . 

طب سنتی ایرانی گنجینه ای از دستور العمل های حکیمان بی نظیر همچون حکیم ابوعلی سینا و حکیم فرید الدین عطار نیشابوری است . طب سنتی ایرانی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در دیگر انواع طب سنتی ملل وجود ندارد و آن قابلیت تحقیق و توسعه بدست افراد خبره و دارای قابلیت درمانگری است . در این متد حکیم با تجربه دستور العمل های موجود طب سنتی را با خلاقیت و دریافت درونی خود تلفیق کرده و شیوه ای اختصاصی برای درمان بیماری های پیچیده ارائه میکند . 

طب سنتی در جهان سابقه ای کهن و معنا دار دارد . این سابقه به چند هزار سال قبل بر میگردد و آثار آن در میان قبایل ملانزی در اقیانوس آرام و اقیانوس هند که در محاصره دو اقیانوس بوده اند و ارتباط با هیچ نقطه ای از جهان نداشته اند یافت شده است .

درمانگاه طب سنتی ایرانی
درمانگاه طب سنتی ایرانی

متصدیان طب سنتی در این قبایل شمن ها بوده اند که همزمان رهبری آن قبایل را هم بر عهده داشته اند . طب سنتی در طی قرون متمادی به دست انسان های هوشمند و فرزانه رسیده است و با تجربه و آزمایش و فهرست برداری از آثار و ترکیبات متنوع گیاهان بومی خود ، به نتایج جدید دست یافته اند و آنرا به کمال رسانده اند .

طب سنتی ایرانی در میان همه اقوام از موقعیت ممتازی برخوردار بوده است چرا که با ظهور انسان های ممتاز همچون حکیم ابوعلی سینا و حکیم عطار نیشابوری صاحب مکتب شده و با در اختیار داشتن ذخایر غنی گیاهان دارویی ، طیف وسیعی از دارو های سنتی را توسعه داده که هیچ قومی تا کنون نتوانسته است به چنین پایه ای از دانش طب سنتی دست پیدا کند 

خدمات مرکز طب سنتی یکتا : 

  • طب سنتی 
  • طب سوزنی
  • یون درمانی
  • هالوتراپی
  • ماساژ تراپی
  • حجامت و زالو
  • اتاق نمک و نمک درمانی

تلفن : 77169765-021

موبایل : 09020710120

وبسایت : Halotherapy.Net

گروه تلگرامی طب سنتی

تهران – خیابان پیروزی بعد از چهار راه پرستار – روبروی سوم نیرو هوایی – پلاک ۲۱۲ – واحد ۳

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

تهران - خیابان پیروزی بعد از چهار راه پرستار - روبروی سوم نیرو هوایی - پلاک ۲۱۲ - واحد ۳
نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا