• مرکز پخش و فروش نی بامبو در تهران
  • مرکز پخش و فروش نی بامبو در تهران
  • مرکز پخش و فروش نی بامبو در تهران
  • مرکز پخش و فروش نی بامبو در تهران
  • مرکز پخش و فروش نی بامبو در تهران

مرکز پخش و فروش نی بامبو در تهران

گیلان : کلاچای و صومعه سرا و تهران و مشهد

1,000تومان (توافقی)

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۳۹۸-۰۹-۰۸

توضیحات

یکی از بزرگترین مراکز پخش و تولید و خرید و فروش چوب بامبو ایرانی در بازرگانی ایران چوبکا در شمال و مشهد و تهران و شهر های بزرگ ایران و به صورت عمده و جزئی ارسال می شود.

  نی بامبو یا همان چوب بامبو ایرانی که اسم اصیل آن در اعصار قدیم نی خیزران که با تمام زیبایی هایش یکی از چوب های مطرح در اجرای طراحی دکوراسیون منزل و انواع لوازم مصرفی در تمام صنایع جای خودش را دارا می باشد . در این مرکز تولید و پخش می شود . بازارهای اینترنتی یکی از بازارهای تازه در عرصه خرید و فروش و ارائه بهتر خدمات در این بازار شده که انتخاب را برای مشتری و ارسال راخت محصول برای مشتریان از مبدا تولید مصرف کنندگان را تشویق از این بازار می کند. بازرگانی ایران چوبکا این بازار را ایجاد کرده تا انواع چوب بامبو را در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار دهد. انواع چوب بامبو بر حسب ارتفاع و قطر قیمت آن تعغیرمی کند رنگ زیبا و استحکام محصول و تزیینات متفاوت این چوب  در چشم نوازی بسیار موثر می باشد. نمونه هایی از این چوب ها را می توان در تصاویر بالا مشاهده نمود.

در فصل پاییز نی خیزران یا بامبو ایرانی از مصارف بالایی که دارد جهت استفاده قیم نهال و انواع محصولات کشاورزی استفاده می شود به دلیل استحکام بالا و مقاومت چوب بامبو تکیه گاه مناسب جهت انواع نهال می باشد. می توانید جهت مشاوره های بیشتر باشماره تلفن مربوطه تماس بگیرید. 

شماره تماس :۰۹۱۵۸۸۸۰۱۹۳

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

گیلان : کلاچای و صومعه سرا و تهران و مشهد
نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا