• فروش الکل صنعتی در تهران

فروش الکل صنعتی در تهران

تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به خیابان گل نبی – روبروی حسینیه ارشاد – پلاک 56

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۱-۰۳-۰۳

توضیحات

فروش الکل صنعتی در تهران

الکل متانول

آنالیز عنصری:

C, 37.48; H, 12.58; O, 49.93

متانول که با نام متیل الکل نیز شناخته می شود، یک ماده شیمیایی و ساده ترین الکل با فرمول CH3OH است. این یک مایع سبک، فرار، بی رنگ و قابل اشتعال با بوی الکلی متمایز شبیه بوی اتانول است.

متانول یک الکل سمی است که به صورت صنعتی به عنوان حلال، آفت کش و منبع سوخت جایگزین استفاده می شود. به طور طبیعی در انسان، حیوانات و گیاهان نیز وجود دارد.

فروش الکل صنعتی در تهران

متانول، همچنین به عنوان متیل الکل شناخته می شود، یک ماده شیمیایی بسیار متنوع است که به طور گسترده برای اهداف صنعتی استفاده می شود و در زندگی روزمره ما رایج است. بهره وری آن به عنوان یک حامل انرژی باعث شده است که به طور فزاینده ای به عنوان سوخت برای کارخانه ها و تولید برق رایج شود. متانول بالقوه به عنوان یک منبع سوخت سازگار با محیط زیست بسیار زیاد است و تقاضا در سراسر جهان به عنوان منبعی امیدوارکننده برای عصر جدید انرژی پاک در حال افزایش است. MGC تنها تولید کننده جامع متانول با طیف کاملی از محصولات و فناوری های پشتیبانی شده توسط یک شبکه تولید جهانی است.

متانول یک حلال قطبی پروتیک است که بانام متیل الکل و الکل متیلیک نیز شناخته میشود .مایعی سبک؛ فرار، بدون رنگ و قابل اشتعال میباشد.یک ماده مهم در سنتز شیمیایی میباشد که دارای یک گروه متیل متصل به یک گروه هیدروکسیل است. متیل الکل خنثی بوده و PH آن برابر با 7-7.5 میباشد.

کاربرد متانول HPLC :

  • مصرف متانول در صنعت
  • استفاده از متانول در انواع حلال‌ها و ضدیخ
  • تولید انواع پلاستیک، تخته سه لایی، رنگ و مواد منفجره
  • در تولید انواع ظروف و تجهیزات آشپزخانه، دوربین‌های عکاسی
  • تولید انواع رزین‌ها
  • در افشانه‌های آتروسل به عنوان پیشرانه
  • به‌عنوان سوخت پاک و یا در تولید هیدروژن مصرفی پیل‌های سوختی

خرید متانول پتروشیمی :

شما می توانید جهت خرید متانول ، با بخش فروش تماس گرفته و با کارشناسان  فروشگاه  در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی مای مد آی | MyMedi.ir ، خرید اینترنتی مواد شیمیایی همراه با بهترین قیمت در فروشگاه مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی مای مد آی

ضمانت اصالت کالا، تضمین بهترین قیمت روز و بهترین برند های مواد شیمیایی

پشتیبانی و مشاوره مشتریان از طریق تلفن تماس و و اتساپ ، بورس خرید و فروش اینترنتی لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی پزشکی و مواد شیمیایی

برای دریافت مشاوره در خصوص خرید محصولات فروشگاه ، مواد شیمیایی و تجهیزات پزشکی می توانید با یکی از کارشناسان گروه ما با تلفن فروشگاه تماس گرفته و یا از طریق اپلیکیشن های واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس و واتساپ : 09939404349

MyMedi.ir

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به خیابان گل نبی – روبروی حسینیه ارشاد – پلاک 56
نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا