• فروش آفیس ۲۰۱6 اصل – آفیس ۲۰۱6 قانونی

فروش آفیس ۲۰۱6 اصل – آفیس ۲۰۱6 قانونی

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۳۹۸-۰۴-۱۷
گارانتي : بله

توضیحات

Microsoft Office 2016

  • ابزاری فوق العاده قدرتمند و معروف که توسط کمپانی قدرتمند مایکروسافت برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نسخه نهایی آفیس 2016 در 22 سپتامبر 2015 منتشر شد و کاربران می توانند از آن استفاده کنند . نرم افزار Microsoft Office 2016 به خوبی نشان می دهد چگونه امروزه برای ایجاد اسناد و ادیت آن ها طراحی شده است . اولین نسخه نرم افزار Office در سال 1989 برای سیستم عامل های مک و داس منتشر شد . به جرات می توان گفت امروزه در بیشتر اداره ها و انجام کار های اداری از مجموعه Microsoft Office استفاده می کنند. شرکت مایکروسافت بسیار سعی کرده است که نسخه متفاوت تری نسب به ورژن 2013 را طراحی کند می توان گفت این نسخه از ظاهر زیبا تر و اضافه شدن چند بخش مختلف را دارا می باشد . این مجموعه از سیستم های 32 و 64 بیتی پشتیبانی می کند .

چند ویژگی نرم افزار Microsoft Office 2016 :

جستجوی هوشمند

قابلیت Smart Lookup که در PowerPoint ،Excel ،Word و Outlook وجود دارد به دانش‌آموزان، دانشجویان و تمامی افرادی که در حال نوشتن هستند و نیاز به یک تحقیق سریع دارند بسیار کمک می‌کند.

پیشرفت‌های Outlook

بسیاری از افرادی که روزانه با اطلاعات سروکار دارند عملاً در Outlook زندگی می‌کنند. اما در Outlook 2016 بهبودهایی به چشم می‌خورد که می‌تواند این اپ مهم را بیش از پیش حیاتی کند.

Outlook همچنین از قابلیت Clutter مشابه Outlook.com و نسخه‌ی آنلاین Outlook بهره می‌برد. به جای فیلتر کردن ایمیل‌ها به حالت سنتی، Clutter به عنوان یک سیستم هوشمند یادگیرنده، از نحوه‌ی مدیریت ایمیل‌ها توسط شما در طول زمان تجربه کسب می‌کند و به طور هوشمند و خودکار ایمیل‌‌های بعدی‌تان را فیلتر می‌کند و آن چیزی که شما دوست دارید ببینید را سفارشی‌سازی می‌کند. Clutter به واقع یک دستیار هوشمند شما در مدیریت ایمیل‌تان محسوب می‌شود. البته اگر تمایلی به فعال بودن Clutter ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

پیشرفت‌های Excel

اگر از کاربران دائمی Excel هستید قطعاً ۶ نوع نمودار جدید موجود در Excel 2016 برای‌تان جذاب خواهد بود: نمودارهای آبشاری، هیستوگرام، جعبه‌ و شارب، پارتو، نقشه‌ی درختی و پرتوی خورشید.

پیشرفت‌های Skype for Business

Skype for Business از قرارهای ملاقات، ویدیو کنفرانس‌های HD و به اشتراک‌گذاری دسکتاپ بهره می‌برد. در نتیجه کاربرانی که از نظر فیزیکی از یک‌دیگر دور هستند همچنان می‌توانند با همکاران خود همکاری کنند.

ویژگی‌های تجاری Office 365

تمامی مواردی که در این متن به آن‌ها اشاره شده است در Office 2016 در دسترس است، با ذکر این نکته که SharePoint Online ،OneDrive for Business و Skype for Business نیازمند حساب تجاری آفیس ۳۶۵ هستند.

.

.

.

.

.

فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران – فلسطین شمالی – خیابان ذاکری – پلاک 1 – واحد 2

تهران – اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – ضلع شمالی بزرگراه ارتش – پلاک 113 – طبقه 4

سایت :

https://store.itresearches.ir

https://store.itresearches.ir/لایسنس-اورجینال-آفیس-office-2010-2013-2016/

ایمیل: 

Iran@microsoftlicense.com

تلفن:

021-28422 (خط ویژه)

02128429090

موبایل:

09103016003

فاکس:

02128429386

 

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2
نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا