• درب سریع السیر فولداپ

درب سریع السیر فولداپ

تهران ، آزادگان غرب به شرق، رجایی جنوب، بلوار ۱۳ آبان، بازار آهن مکان، فاز 6 مرکزی پلاک 1593 و 1594

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۳۹۹-۰۲-۲۲

توضیحات

آبتین در با ترسیم آخرین فن آوری ها ، چشمگیر ترین طراحی را در درب های اتوماتیک ارائه می دهد . کیفیت فوق العاده ای که ما ارائه می دهیم ناشی از تلاش های خلاقانه مداوم تیم تحقیق و توسعه ما برای رفع نیازهای شما برای راه حل های استثنایی و مدرن درب ورودی است.

بخش های الکترونیک ، مهندسی مکانیک ، نرم افزار و طراحی ما دائما در تلاش هستند تا سیستم های انقلابی را در درب های اتوماتیک برای شما طراحی کنند.

ما با کنار هم قرار دادن طراحی اصلی ، خصوصیات زیبایی شناختی ساده و فناوری درجه یک در کنار هم ، موفق شده ایم راه حل های ورود به سیستم قابل اعتماد و قدرتمند را ایجاد کنیم.

از ورودی های کم خطر به اماکن با ترافیک زیاد ، درب هایی با شیشه معمولی یا سه لایه ، ورودی های متوسط یا درب های سنگین با عرض زیاد ، گذرگاه های معمولی یا مسیرهای فرار .

آبتین در پاسخگو به نیازهای شما است.

مزایای استفاده از درب سریع السیر در محیط های صنعتی :

سرعت بازو بسته شدن درب سریع السیر (بالارونده)  بین 1 تا 3 ثانبه بر متر در هنگام بازشو است . این سرعت منحصر به فرد امکانی جهت کاهش اتلاف وقت جهت تردد لیفتراک ها و وسائط نقلیه در کارخانه و نیز امکان بسیار مناسبی جهت جلوگیری از برودت هوا و صرفه جویی تا 80 درصد در انرژی میباشد. درب های سریع السیر فولداپ با بدنه از جنس پرده پی وس سی و طلق بدلیل جنس خاص ، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره برداری گسترده در مکانهای مختلف را دارا می باشد.

درهایی که باز و در عین حال بسته هستند! درب های فولداپ آبتین در یک راه حل شیک و چشم نواز هستند که با کاهش تبادل انرژی بین داخل و خارج ساختمانها بالاترین میزان صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز ارائه می دهند. سیستم های درب های سریع بازشو آبتین در،  ظرافت را به قسمت ورودی هر ساختمان می بخشد و جلوه زیبایی به نمای شما می بخشد.

تلفن تماس : ۰۲۱۵۵۴۴۹۰۹۳ / 09029999180

Abtindoor.co

آزادگان غرب به شرق، رجایی جنوب، بلوار ۱۳ آبان، بازار آهن مکان، فاز 6 مرکزی پلاک 1593 و 1594

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

تهران ، آزادگان غرب به شرق، رجایی جنوب، بلوار ۱۳ آبان، بازار آهن مکان، فاز 6 مرکزی پلاک 1593 و 1594
نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا