• داک شلتر – Dock Shelter
  • داک شلتر – Dock Shelter
  • داک شلتر – Dock Shelter

داک شلتر – Dock Shelter

کارخانه : کیلومتر 25 آزادراه خلیج فارس – خروجی رباط کریم – شهرک وهن آباد – علی آباد – خ شهید یزدانی – بلوار کارگر – خ صنعت – کوچه تلاش – پلاک 33

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۰-۰۹-۱۵

توضیحات

داک شلتر – Dock Shelter

داک شلترها محفظه هایی هستند که محیط تریلر را در برابر محیط آزاد مهر و موم می کنند . داک شلتر با دهانه های بزرگتر در اسکله قرار گرفته و طیف گسترده ای از ارتفاعات و سبک های تریلر را سرویس می دهند تا که در معرض آسیب کمتری از سایش و پارگی روزانه قرار می گیرند زیرا برای فشرده شدن توسط تریلر طراحی نشده اند.

ممکن است مشکل کوچکی به نظر برسد، اما هر شکاف کوچکی که در اطراف یک تریلر پارک شده در اسکله بارگیری می بینید، هر روز برای شما هزینه دارد.

Dock Shelter

گرمایش و تهویه مطبوع که از این شکاف‌ها خارج می‌شود می‌تواند هزینه قابل توجهی در سال برای شما هزینه داشته باشد، و این فقط یک شروع است. این شکاف ها همچنین اجازه می دهد تا عناصر خارجی ناخواسته مانند گرد و غبار، باد، باران، حشرات و جوندگان وارد محل شما شوند. این به راحتی می تواند به آسیب رساندن به محصول کمک کند، مشکلاتی را در بازرسی انبار ایجاد کند و محیطی ناراحت کننده برای کار کارکنان شما ایجاد کند.

داک شلتر

برای مبارزه با این نواحی خارج از دسترس ، ELEDOCK مجموعه‌ای از پناهگاه‌های اسکله و مهر و موم اسکله‌ها را فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تنها چیزهایی که وارد و خارج از درب بارگیری می‌شوند، چیزهایی هستند که باید باشند. در حالی که پناهگاه ها و آب بند های اسکله هدف یکسانی از کنترل محیطی دارند، به طور منحصر به فرد برای ارائه کاربردهای مختلف طراحی شده اند، دانستن تفاوت های بین این دو به شما کمک می کند تا انتخاب درستی برای نیازهای خود داشته باشید.


داک شلتر ها

داک شلتر های ELEDOCK محفظه هایی هستند که محیط تریلر را برای تشکیل مهر و موم می پوشانند. این کار با اعمال فشار بر طرفین تریلر با پرده های پارچه ای مجهز به پایه های فایبرگلاس انجام می شود. آنها با دهانه های بزرگتر در اسکله مطابقت دارند و طیف گسترده ای از ارتفاعات و سبک های تریلر را سرویس می دهند در حالی که آسیب کمتری از فرسودگی روزانه می بینند زیرا برای فشرده شدن توسط تریلر طراحی نشده اند. آنها همچنین امکان دسترسی کامل و بدون مانع به بارهای تریلر را برای حداکثر کارایی بارگیری و تخلیه فراهم می کنند.

داک شلتر ها از لحاظ تکنیک ساخت نمی توانند به اندازه مهر و موم های فوم داک پوشش داشته باشند، اما مدل های جدیدتر مجهز به ویژگی هایی هستند که به آنها اجازه می دهد با اثر آب بندی فوم بندها مطابقت داشته باشند. به عنوان مثال، برخی از پناهگاه‌های اسکله قدیمی یا ارزان‌تر، شکاف‌های لولای درهای تریلر را بدون مهر و موم می‌گذارند، که در هر موقعیت حوض حدود 2 متر مربع فضای باز است که از طریق آن انرژی از آن خارج می‌شود و آلاینده‌ها به داخل جریان می‌یابند. در بالای تریلرها آب بندی می شود، و اکثر آنها هنگام عقب نشینی تریلر، شکاف های بزرگی در گوشه ها ایجاد می کنند. با این حال، مدل های جدیدتر، شامل پرده های جانبی با قلاب در لبه هستند که در اطراف شکاف لولا در هر طرف می پیچد. تریلر، اجازه می دهد برای مهر و موم کامل. به‌علاوه رویه‌های تریلر محکم‌تر با پرده‌های وزنی مبتنی بر گرانش مهر و موم شده‌اند و شکاف‌های گوشه‌ای از طریق عملکرد مهندسی شده پرده جانبی/پرده سر بسته می‌شوند.

داک شلتر صنعتی
داک شلتر صنعتی

مهر و موم بارانداز

Dock Seals لنت‌های فومی هستند که تریلر هنگام بازگشت به داخل آن فشرده می‌شود و در مقابل ضربه‌گیرهای اسکله قرار می‌گیرد و در اطراف سه طرف تریلر یک مهر و موم تشکیل می‌دهد. به طور کلی، مهر و موم های اسکله یک مهر و موم محکم را با قیمت نسبتاً پایین ارائه می دهند، اما می توانند به راحتی در بارگیری که دارای ترافیک سنگین هستند، فرسوده شوند. درزگیرهای اسکله زمانی بهتر مورد استفاده قرار می گیرند که تغییرات جزئی در اندازه و سبک تریلرهای در حال سرویس دهی وجود داشته باشد.

به دلیل طراحی، مهر و موم اسکله فشرده سازی فوم می تواند دسترسی لیفتراک به تریلر را محدود کند. این زمانی اتفاق می افتد که فوم و پارچه از لنت های جانبی مهر و موم حوض وارد دهانه تریلر می شود که توسط تریلر فشرده می شود. با این حال، مهر و موم های اسکله، بر اساس طراحی، معمولا فضای کمتری را در خارج از اسکله اشغال می کنند، بنابراین اگر فضا مشکل است، ممکن است این مسیر منطقی باشد.

مهر و موم های سطح بالای اسکله با ویژگی های خاصی ساخته شده اند که در برابر منابع خاص آسیب، از جمله فشار و اصطکاک تریلر، سوختگی ناشی از چراغ های نشانگر تریلر، و همچنین افتادگی لنت سر و باز شدن آن محافظت می کند.

در نهایت، آنچه هنگام انتخاب بین یک پناهگاه اسکله یا مهر و موم اسکله مهم است، تعیین راه حل مناسب است که به شما کمک می کند تا شکاف های موجود در اسکله را به کارآمدترین روش ممکن از بین ببرید. هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند.

توصیه می کنیم با یک متخصص آموزش دیده صحبت کنید تا بارگیری بارگیری خود را تجزیه و تحلیل کند تا بر اساس مشخصات، نیازها و محدودیت های شما به شما توصیه کند. در همین حال، ELEDOCK اطلاعاتی در مورد انواع مختلف داک شلتر و Dock Seals ارائه کرده است که به شما پیشنهاد می کنیم تا ایده ای را در مورد آنچه که باید به دنبال آن باشید ارائه دهیم.

شرکت زیبا اتوماسیون مشکات ، مارکت تجهیزات لجستیک تخلیه و بارگیری و طراح و توسعه دهنده انواع داک شلتر متناسب با کاربری و نیازهای خاص کاربران

تلفن تماس :

۰۲۱۵۵۴۴۵۳۹۴ – ۰۲۱۵۵۴۴۹۰۸۷

09123083511

آدرس

کارخانه : کیلومتر 25 آزادراه خلیج فارس – خروجی رباط کریم – شهرک وهن آباد – علی آباد – خ شهید یزدانی – بلوار کارگر – خ صنعت – کوچه تلاش – پلاک 33

بازدید وبسایت : Eledock.com

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

کارخانه : کیلومتر 25 آزادراه خلیج فارس – خروجی رباط کریم – شهرک وهن آباد – علی آباد – خ شهید یزدانی – بلوار کارگر – خ صنعت – کوچه تلاش – پلاک 33
نظر بنویسید
تصویر نمایه
gabri77la
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا