• خرید دیسپنسر دیواری در کرج

خرید دیسپنسر دیواری در کرج

کرج

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
وضعیت : بدون استفاده
گارانتي : بله

توضیحات

دیسپنسر ABS مدل دیواری -آرنجی

طراحی شده برای تعریف زیبایی سرویس بهداشتی و دستشویی شما ، بدون آسیب دیدن در فن آوری هوشمند. این یک تجربه کاربری بهتر برای مهمانان شما فراهم می کند و اطمینان حاصل می کند که آنها راضی کننده خواهند بود.

به طور گسترده استفاده می شود

دیسپنسر ABS مدل دیواری -آرنجی ، به طور گسترده ای در خانه و اماکن تجاری مانند خانه های اجاره ای ، آپارتمان ها ، کلینیک ها ، مغازه ها ، دفاتر ، کارخانه ها ، رستوران ها و سایر مکان های عمومی مورد استفاده قرار گرفته است.

پشتیبانی 

ما در مورد نکاتی که به طور مکرر پرسیده می شود ، پیشرفت های خاصی انجام داده ایم. بخش پشتیبانی ما قطعات جدید و خدمات سفارشی را برای شما ارسال می کند.دیسپنسر ABS مدل دیواری بهتر و طولانی تر از سایر محصولات مشابه کار خواهد کرد.

هر دستگاه پخش کننده در مخزن بزرگ و شفاف خود صابون ، شامپو ، لوسیون یا نرم کننده نگه داشته و با فشار یک دکمه آن را پخش می کند. دیسپنسرها با بخشهای مدولار مستقل متناسب با فضای حمام شما طراحی شده و به راحتی بر روی هر سطحی با براکت های نصب کننده چسب ضد آب نصب می شوند ، که می توان از آنها برای تمیز کردن جدا کرد.

سفارش شما در یک بسته بندی آسان برای باز شدن قرار می گیرد که از محصول شما در هنگام حمل و نقل محافظت می کند که باعث میشود باز کردن پوسته های پلاستیکی یا کیسه های پلاستیکی بسته بندی کاری آسان باشد . هر جعبه شامل یک دیسپنسر ، یک نوار چسب دو طرفه ، مجموعه ای از 2 لنگر و 2 پیچ و راهنمای نصب آسان برای دنبال کردن است که مراحل نصب را بدون دردسر و بی نقص انجام می دهد! .

 اگر در مورد محصولات ما سوالی دارید ، لطفا با خدمات مشتری ما تماس بگیرید و کارشناسان فروش ما خوشحال خواهند شد که به تمام سوالات شما پاسخ دهند

مشاهده و خرید محصول

ارتباط با ما ; 

همراه: 09129214207

همراه: 09055524207 

فکس : 89787466-021

Meymed.com

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

کرج
نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا