• بادکش درمانی در کرج
  • بادکش درمانی در کرج

بادکش درمانی در کرج

کرج - بلوار امامزاده حسن - جنب امامزاده - درمانگاه دارالشفاء

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

توضیحات

بادکش درمانی در کرج

بادکش درمانی روشی از طب مکمل و جایگزین (انرژیدرمانی) است که ریشه در چین دارد، اما این نوع درمان به طور سنتی در ایران رایجبوده و امروزه نیز پذیرفته شده است. امروزه طب سنتی در ایران بسیار رواج یافته استو افراد زیادی به این نوع درمان علاقه‌مند هستند و از روش‌های طب سنتی نتایج خوبیگرفته‌اند.

بادکش درمانی چیست؟

بادکش درمانی یک درمان شفابخش باستانی است که برخی افراد از آن برای کاهش درد استفاده می‌کنند. بدین صورت که درمانگر، فنجان‌هایمخصوص یا لیوان‌هایی از جنس سفال، شیشه و بامبو را روی کمر، شکم، بازوها، پاها یاسایر قسمت‌های بدن شما قرار می‌دهد. در داخل فنجان، یک نیروی مکش یا خلأ، پوست رابه سمت بالا می‌کشد. این مکش موجب جمع شدن خون در ناحیه بادکش شده و تنش عضلانی راکاهش می‌دهد در نتیجه درد تسکین می‌یابد.

 

روش بادکش درمانی

روش‌های مختلفی برای انجام بادکش درمانی وجوددارد. مراحل بسته به روش انتخابی کمی متفاوت است. درمانگر شما فنجان‌ها را برایچند دقیقه در جای خود باقی می‌گذارد. برخی از درمان‌ها شامل حرکت کوتاه فنجان‌هابرای کشش و ماساژ ناحیه نیز می‌باشد.

 

بسته به نوع بادکش درمانی، درمانگر شما ممکن است چندین فنجان روی پوست شما بگذارد. روش‌های بادکش درمانی عبارت‌اند از:

 

خشک: درمانگر شما داخل هر فنجان را گرم می‌کند– معمولاً با یک گلوله پنبه آغشته به الکل که شعله ور می‌شود. گرما اکسیژن را ازفنجان می‌فرستد و خلأ ایجاد می‌کند. برخی از درمانگران از یک دستگاه مکنده برای کشیدنهوا از فنجان‌ها استفاده می‌کنند. هنگامی که بر روی پوست شما قرار می‌گیرد، نیرویخلأ پوست را به داخل فنجان می‌کشد.

مرطوب: درمانگر شما از یک سوزن یا تیغ برایسوراخ کردن اندکی پوست شما قبل و بعد از بادکش درمانی استفاده می‌کند (حجامت). درحین عمل بادکش درمانی به همراه حجامت، سموم از طریق زخم‌های ایجاد شده از بدن خارجمی‌شوند.

فواید و عوارض بادکش درمانی

یکی از روش‌های طب مکمل و جایگزین در کشور چین،بادکش درمانی (Cupping Therapy) است.این روش درمانی از گذشته‌ها در کشورهای آسیایی به خصوص ایران و هند نیز متداولبوده است. امروزه بادکش درمانی طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از کلنیک‌ها انجاممی‌شود.

1) بادکش تر

برای انجام این بادکش کافی است یک لیوان ومقداری پنبه آغشته به الکل کنار بگذارید. پنبه‌ها را آتش زده و درون لیوان قرار دهید.بعد از گذشت چند ثانیه پنبه را از لیوان درآورده و آن را به حالت برعکس به‌گونه‌ایکه دهانه لیوان به سمت پوست باشد، بر روی بدن قرار دهید. سپس متخصص خراش‌های کوچکو کم عمقی بر روی پوست ایجاد می‌کند و با بادکش کردن مجدد آن‌ها موجب خروج مقدارکمی خون از بدن می‌شود.

 

2) بادکش خشک

امروزه برای انجام بادکش سرد و خشک از دستگاه‌های دردکش، وکیوم و… استفاده می‌شود. این ابزارها قابلیت ایجاد خلاء دارند. اما درگذشته‌ها که وسایل چندانی در دسترس نبود، برای انجام بادکش خشک، انتهای شاخ گاو راسوراخ می‌کردند و بعد از قرار دادن آن بر روی پوست، شروع به مکیدن می‌کردند و به اینصورت بادکش با شاخ گاو را انجام می‌دادند.

 

بادکش‌ گرم با تجمع خون در یک ناحیه باعث گرمشدن موضع می‌شود. برای انجام بادکش در بادکش گرم، به بدن گرمای مصنوعی داده می‌شودو موجب گرمای بیشتر موضع می‌شود. اما در بادکش‌درمانی سرد، از گرمای مصنوعی استفاده نمی‌شود.

 

در این روش بادکش‌درمانی، معمولا لیوان‌ها بهمدت 5 تا 10دقیقه بر روی پوست قرار می‌گیرند. بعضی مواقع  بادکش خشک برای تاثیر بیشتر، همراه با طب سوزنیانجام می‌شود.

 

خدمات بادکش درمانی در درمانگاه دارالشفاء کرج توسط کارشناسان ومتخصصین طب سنتی برای مراجعان محترم انجام میشود . جهت رزرو با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرید .

سرویس بادکش درمانی با استفاده از لوازم کاملا استریل و بهداشتی دردرمانگاه دارالشفاء همه روزه انجام میشود . جهت عدم اتلاف وقت مراجعان و موازین بهداشتی , فقط با رزرو و نوبت قبلی مراجعه فرمائید .

 

تلفن تماس و رزرو جهت بادکش درمانی در کرج :

تلفن تماس  از ساعت 8 الی 6بعد الظهر :

09020710120

09366168606 / خانم سلمانی

 

همچنین مشاوره و پاسخ به پرسش های شما در شبکه اجتماعی ایتا :

09020710120

 

همچنین در این مرکز خدمات طب سنتی شامل :

طب سوزنی تخصصی

لیفت صورت با نخ کلاژن

حجامت

حجامت ساقین

بادکش درمانی

زالو درمانی

ماساژ درمانی

بهبود دردهای مزمن با طب سنتی

خدمات طب سنتی ایرانی جهت بیماریهای خاص

 

به همشهریان محترم ارائه میشود . خدمات طب سنتی در دارالشفاء کرج ,راهکاری آزموده و تجربه شده و هزینه های مناسب و تخفیف های استثنایی در طول ایام سال به ساکنین کرج و کلیه مراجعان از سراسر کشور ارائه میشود .

 

 

 

 


توصیه رپورتاژ آگهی : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید . با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . 

 

موقعیت

کرج - بلوار امامزاده حسن - جنب امامزاده - درمانگاه دارالشفاء
نظر بنویسید
تصویر نمایه
webmaster
شخصی

ارسال پیام

ارسال پیام
ملاحظات برای کاربران
  1. دیدار با فروشنده در محل مناسب
  2. خودداری از معامله نقدی 
  3. ارزیابی پیشنهادات نامتعارف
  4. توجه : رپورتاژ آگهی هیچ مسئولیتی در قبال معاملات کاربران و بازدیدکنندگان ندارد

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

جستجو
بالا