رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی چیست ؟

به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب یک گزارش چند رسانه ای ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرف به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک کالا یا خدمات در ذهن آن‌ها است

امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک وبسایت اضافه می‌شود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک وبسایت است که شامل چندین لینک به سمت وب سایت تبلیغ‌کننده است.

در ایران معنای رپرتاژ آگهی کمی متفاوت است ؛ در رپرتاژ آگهی سایت‌های ایرانی عموماً وب‌ سایت یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی می‌شود؛ این معرفی عموماً با گرفتن یک بک ‌لینک همراه است. این مفهوم در وب‌سایت‌های خارج از ایران با عنوان Review شناخته می‌شود. و اغلب آن را به نام رپورتاژ آگهی می‌شناسند . همچنین افراد زیادی برای اینکه رتبه وبسایت خود را نزد گوگل افزایش دهند در ایران از این تنوع تبلیغات استفاده می‌کنند.

آگهی های ویژه

تبلیغات

https://reportageagahi.ir/wp-content/uploads/2023/02/laser.jpg
بالا